24/11/11

Οι Τράπεζες στα MEDIA 01-15/11/2011 - [matrixBANKS ] Report

Η δεκαπενθήμερη ανάλυση περιεχομένου των Μέσων αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη παρουσίαση της εικόνας των τραπεζών στα έντυπα και ηλεκτρονικά Μέσα (Τηλεόραση, Ραδιόφωνο, Τύπος). Σε συνεχή βάση από τον Απρίλιο του 2009 το [matrixBANKS] Report προσφέρει συστηματική, ολοκληρωμένη και αντικειμενική ενημέρωση για την εικόνα που μεταφέρεται στο κοινό από τα ΜΜΕ και επηρεάζει την αντίληψη του για τις τράπεζες.
Παράλληλα, με ένα σύνολο δεδομένων που ξεπερνά τις 200.000 αναφορές έχει τη δυνατότητα να αποτυπώσει τις διαχρονικές τάσεις των ΜΜΕ και να εμβαθύνει σε εξειδικευμένα θέματα ή επικοινωνιακές κρίσεις για την τράπεζα ή τον ευρύτερο τραπεζικό τομέα γενικά. 

[matrixBANKS ] Report – Οι Τράπεζες στα MEDIA 01-15/11/2011



 
Χαμηλός ο αριθμός των αναφορών στις τράπεζες -σε σύγκριση με τα προηγούμενα 15νθήμερα-.
Συνολικά καταγράφηκαν 2.306 ονομαστικές αναφορές στις τράπεζες που καλύπτονται από την έρευνα.  Οι αναφορές προήλθαν από τον Τύπο (82%) και ακολουθούν το ραδιόφωνο (11%) και η τηλεόραση (5%).
Για άλλο ένα δεκαπενθήμερο τα ποσοστά των αρνητικών σχολίων υπερβαίνουν το 12%.  Σε μεγάλο βαθμό τα ποσοστά αυτά συνδέθηκαν με την πορεία των τραπεζικών μετοχών.






Σε απόλυτο αριθμό αναφορών τα περισσότερα αρνητικά σχόλια συνδέονται με τις ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ  ενώ ακολουθούν το ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ  και τα ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ. 
Αντίστοιχα τα περισσότερα θετικά σχόλια συνδέονται με το ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ενώ ακολουθούν οι ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ και οι ΛΟΙΠΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.
Σε ποσοστιαία βάση τα περισσότερα αρνητικά σχόλια συνδέονται με τον ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ενώ ακολουθούν τα ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ και οι ΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ. 
Αντίστοιχα τα περισσότερα θετικά σχόλια συνδέονται με την ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ενώ ακολουθούν το ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ, ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ και η ΚΡΙΣΗ.



ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ:
Μονάδα Ανάλυσης:  
οι ονομαστικές αναφορές στις τράπεζες ALPHA BANK, ATEBank, ΓΕΝΙΚΗ, EUROBANK, ΕΘΝΙΚΗ, ΕΜΠΟΡΙΚΗ, MARFIN, FBBBANK, MILLENIUM, PROBANK, PROTON, ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ, ATTICA BANK, ΚΥΠΡΟΥ, ΠΕΙΡΑΙΩΣ.
Κάλυψη: 
Τηλεοπτικοί Σταθμοί: 902, ALPHA, ALTER, ANT1, ET1, ET3,  EXTRA3, MEGA, NET, ΣΚΑΙ, STAR _ Ραδιοφωνικοί Σταθμοί: 902, ΑΝΤ1, ΑΘΗΝΑ 984, ΒΗΜΑ, FLASH, KOKKINO, NET, REAL, ΡΑΔΙΟ 9, ΣΚΑΙ _ Τύπος:  CITY PRESS, ESPRESSO, FINANCIAL BOX, REAL NEWS, ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ, ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ, ΑΞΙΑ, ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ, ΑΥΓΗ, ΑΥΡΙΑΝΗ, ΒΡΑΔΥΝΗ, ΕΘΝΟΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, ΕΞΠΡΕΣ, ΕΣΤΙΑ, ΧΩΡΑ, ΗΜΕΡΗΣΙΑ, ΙΣΟΤΙΜΙΑ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΚΕΡΔΟΣ, ΛΟΓΟΣ, ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΜΕΤΟΧΟΣ, ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, ΝΙΚΗ, ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΗ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ 13, ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ, ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ, ΝΕΑ, ΒΗΜΑ, ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ, ΠΑΡΟΝ, ΠΟΝΤΙΚΙ, ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ.
Μεθοδολογία:
Οι αναφορές στα ραδιοτηλεοπτικά μέσα συλλέγονται αυτόματα σπό το σύστημα καταγραφής την πλατφόρμα [matrixMEDIA] και οι αναφορές στον τύπο από αποδελτίωση των εφημερίδων. Κάθε μία αναφορά ακούγεται / διαβάζεται και κωδικοποιείται, με βάση ειδικά πρωτόκολλα, όσον αφορά την τράπεζα, τη θεματολογική πλαισίωση και την πηγή. Στη συνέχεια οι αναφορές αναλύονται ποιοτικά με στόχο να αναδείξουν τον τρόπο με τον οποίο τα μέσα προβάλουν την είδηση. Η κωδικοποίηση και η ποιοτική ανάλυση πραγματοποιείται από ειδικά εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό.
Συγκριτικό πλεονέκτημα - Γιατί να επιλέξετε το  [matrixBANKS];
-          Χρησιμοποιεί μεθοδολογία στην οποία κάθε λέξη μετράει. Η ανάλυση δεν περιορίζεται σε μια γενική αξιολόγηση του συνόλου των δημοσιευμάτων που μπορεί να είναι παραπλανητική αλλά αναλύει σε βάθος κάθε λέξη και πρόταση στην οποία αναφέρεται μια τράπεζα στο σύνολο του δημοσιεύματος.
-          Για τον εντοπισμό των αναφορών χρησιμοποιούνται εξελιγμένα τεχνολογικά συστήματα αναζήτησης (speech to text and OCR), ώστε να διασφαλίζεται ότι κάθε λέξη ή πρόταση ακόμα και μικρής έκτασης ή διάρκειας θα αναλυθεί.
-          Για την κωδικοποίηση των αναφορών και στατιστική ανάλυση χρησιμοποιεί πρωτόκολλο κωδικοποίησης και εκπαιδευμένο προσωπικό με εμπειρία στην ανάλυση των μέσων και την τραπεζική ατζέντα.
-          Κάθε πληροφορία του εκάστοτε δημοσιεύματος αναλύεται σε επίπεδο μηνύματος. Κάθε ονομαστική αναφορά στην τράπεζα, τη διοίκησή της, τις ενέργειές της κωδικοποιείται μεμονωμένα.
-          Παρέχει συνοπτικά γραφήματα. Με εξελιγμένα στατιστικά εργαλεία (π.χ. Επικοινωνιακός Δείκτης) παρουσιάζει συνοπτικά γραφήματα, ώστε  να μη χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση από μέρους των συνδρομητών.

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε με την κα Μαρία Ξενοφώντος
Τ. +30 210 3615386, Ε. mariax@matrixmedia.gr

16/11/11

Το προφίλ των νέων πρωθυπουργών Ελλάδας και Ιταλίας στα διεθνή δίκτυα [watch video]

Τα διεθνή δίκτυα (BBCworld, CNNeurope, Bloomberg) συχνά παραλληλίζοντας τους νέους πρωθυπουργούς της Ιταλίας και Ελλάδας, Μάριο Μόντι και Λούκα Παπαδήμο, αντιστοίχως, έδωσαν έμφαση στην εμπειρία τους στη διαχείριση οικονομικών θεμάτων, στο τεχνοκρατικό, ακαδημαϊκο, διεθνές και μη – πολιτικό τους προφίλ, στην καταλληλότητα τους να αντιμετωπίσουν τις μελλοντικές προκλήσεις για τις δυο χώρες (μείωση του ελλείμματος και εφαρμογή των μέτρων λιτότητας) αλλά και στην αποδοχή που έχουν από τις αγορές, τους Ευρωπαίους ηγέτες και τους πολίτες των χωρών τους. 

Στο video που ακολουθεί έγινε επιλογή των σχετικών αποσπασμάτων.


Πηγή δεδομένων: [matrixMEDIA] platform

Top 5 Celebrities / 15.11.2011 - Αναφορές_Mentions TV Networks

11/11/11

Το «παιχνίδι των λέξεων» _ Νέος Πρωθυπουργός ο κ. Λ. Παπαδήμος

Τα χθεσινά (10/11/2011) κεντρικά δελτία ειδήσεων των τηλεοπτικών σταθμών ALPHA, ALTER, ANT1, MEGA, NET,SKAI, STAR μετέδωσαν όπως ήταν φυσικό -λόγω της σημασίας της είδησης,  με εκτενή ρεπορτάζ την ανάθεση-ανάληψη της πρωθυπουργίας της χώρας από τον κ. Λ. Παπαδήμο.

Πώς όμως έγινε η παρουσίαση του θέματος; Ποιές λέξεις – εκφράσεις επιλέχθηκαν από τους σταθμούς για να περιγραφεί η είδηση -πάντα με σημείο αναφοράς  το όνομα του κ. Λ. Παπαδήμου-;
Η συχνότητα  (=ανάλογο το μέγεθος της γραμματοσειράς) της κάθε λέξης που χρησιμοποιήθηκε απεικονίζεται στο ακόλουθο γράφημα.
Οι τρεις φράσεις με τις περισσότερες αναφορές  μεταξύ των διαφορετικών σταθμών-δελτίων ειδήσεων που χρησιμοποιήθηκαν ήταν:  «...νέο κεφάλαιο για την Ελλάδα...», «...αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκης Κεντρικής Τράπεζας...», «...διαρθρωτικές αλλαγές...».

Περιγραφή  Έρευνας:
Αντικείμενο ανάλυσης: Αναφορές στον όρο «Λουκάς  Παπαδήμος»στα Κεντρικά Δελτία Ειδήσεων 10/11/2011. Εξετάστηκαν και αναλύθηκαν οι αναφορές που περιείχαν τον όρο «Παπαδήμος»
Χρήση πλατφόρμας [matrixMEDIA] – καταγραφή και αυτόματη απομαγνητοφώνηση (speech-to-text) Κεντρικών Δελτίων Ειδήσεων 10/11/2011 των τηλεοπτικών σταθμών ALPHA, ALTER, ANT1, MEGA, NET,SKAI, STAR .  Keyword - Media Analysis.

Το σύστημα της [matrixMEDIA] καταγράφει σε πραγματικό χρόνο το πρόγραμμα των ελληνικών διεθνών ραδιοτηλεοπτικών σταθμών και λειτουργεί ως μια μηχανή αναζήτησης των μέσων δίνοντας μας τη δυνατότητα να δούμε πόσες φορές και σε ποια μέσα αναφέρονται τα θέματα που μας αφορούν. E:infomatrix@matrixmedia.gr

10/11/11

Τα σενάρια για το νέο Πρωθυπουργό στα ελληνικά ΜΜΕ

[matrixMEDIA] platform: Καταγραφή αναφορών στα ελληνικά μέσα (τηλεόραση και ραδιόφωνο) στις 09.11.2011 (όλο το 24ώρο)


Συνολικά στον όρο «Πρωθυπουργός»/ «Πρωθυπουργία» έγιναν 1506 αναφορές.

Πιο αναλυτικά, τις περισσότερες αναφορές συγκέντρωσαν οι «Παπαδήμος» (26%, Ν=642) και «Πετσάλνικος» (23%, Ν=474), επί του συνόλου των αναφορών στα πρόσωπα που αναφέρθηκαν από τα μέσα ως πιθανοί «Πρωθυπουργοί», όπως αναφέρονται και στο γράφημα.


Όσον αφορά στους πολιτικούς αρχηγούς ο Αντώνης Σαμαράς συγκέντρωσε το 44% (Ν=1304) και ακολούθησε ο Γιώργος Παπανδρέου με 32% (Ν=957), επί του συνόλου των αναφορών στους πολιτικούς αρχηγούς των κομμάτων.

Καλύπτονται:
ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΝΕΤ, ΕΤ1, ΕΤ3, 902, ΒΟΥΛΗ, MEGA, ANT1, ALPHA, STAR, ALTER, SKAI, EXTRA3, KONTRA CHANNEL, CHANNEL 9, MAKEDONIA TV, και KANALI 10
ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΝΕΤ, 902, ANT1, ΡΑΔΙΟ 9, SKAI, FLASH, ΚΟΚΚΙΝΟΣ, ΑΘΗΝΑ 984, REAL, BHMA FM




Το σύστημα της [matrixMEDIA] καταγράφει σε πραγματικό χρόνο το πρόγραμμα των ελληνικών διεθνών ραδιοτηλεοπτικών σταθμών και λειτουργεί ως μια μηχανή αναζήτησης των μέσων δίνοντας μας τη δυνατότητα να δούμε πόσες φορές και σε ποια μέσα αναφέρονται τα θέματα που μας αφορούν. E:infomatrix@matrixmedia.gr

9/11/11

Η Ελλάδα στο επίκεντρο της διεθνούς ειδησεογραφίας

[matrixMEDIA] platform: Καταγραφή αναφορών στον όρο “Greece” στα διεθνή τηλεοπτικά δίκτυα για το χρονικό διάστημα 8-10 εως 8-11-2011

Συνολικά, στον όρο «Greece» [=Greece+greek] τα βρετανικά τηλεοπτικά δίκτυα  αναφέρθηκαν 10.389 φορές και τα αμερικανικα τηλεοπτικά δίκτυα (όπως μεταδίδονται στις ΗΠΑ) 18.180 φορές, τις τελευταίες 30 ημέρες.



Πιο αναλυτικά, όσον αφορά στα αμερικανικα δίκτυα, οι περισσότερες αναφορές έγιναν από το NBC [4.046, 29% επί των αμερικανικων δικτύων]



Όσον αφορά στα βρετανικά δίκτυα, οι περισσότερες αναφορές έγιναν από το BBC [3.890, 59% επί των βρετανικών δικτύων]


Στα διεθνούς εμβέλειας δίκτυα  οι περισσότερες αναφορές έγιναν από το BBC World και το CNN International [1312, 34%  και 1299, 33% αντίστοιχα (% επί των συνολικών αναφορών απο τα διεθνούς εμβέλειας αγγλόφωνα  δίκτυα]





Πιο συγκεκριμένα, θέματα όροι που καλύφθηκαν σε σχέση με την Ελλάδα ήταν «austerity”, “crisis”, “default”, “EU”, “referendum”.

Περισσότερες αναφορές έγιναν στον όρο «Greece+Referendum” στις 3-11-2011 [1.728 αναφορές].

Τέλος, στον Έλληνα Πρωθυπουργό τα αμερικανικα και βρετανικά δίκτυα αναφέρθηκαν κυρίως λόγω της πρότασης διενεργειας δημοψηφίσματος [2-3-4 / 11/ 2011]






Το σύστημα της [matrixMEDIA] καταγράφει σε πραγματικό χρόνο το πρόγραμμα των ελληνικών διεθνών ραδιοτηλεοπτικών σταθμών και λειτουργεί ως μια μηχανή αναζήτησης των μέσων δίνοντας μας τη δυνατότητα να δούμε πόσες φορές και σε ποια μέσα αναφέρονται τα θέματα που μας αφορούν. E: infomatrix@matrixmedia.gr