9/1/12

Οι Τράπεζες στα MEDIA 16-31/12/2011 - [matrixBANKS ] Report

Συνεχίζεται  το  «αρνητικό κλίμα» για τις τράπεζες.
Έπαιξαν «δυνατά» :
  • Η κεφαλαιακή επάρκεια των τραπεζών και η κρατική στήριξη προς τις τράπεζες
  • Οι σχεδιαζόμενες πωλήσεις των θυγατρικών των τραπεζών
Ο υψηλός αριθμός αρνητικών σχολίων για τις τράπεζες συνεχίζεται για ακόμα ένα δεκαπενθήμερο.
Όμως, το κλίμα αυτό αρχίζει να διαφοροποιείται μεταξύ των τραπεζών.

Στο γράφημα παρουσιάζονται τα δεδομένα ανά 15νθήμερο από 16-31/12/2010 εως 16-31/12/2011  [ένα έτος].

 Συνολικά καταγράφηκαν 3.022 ονομαστικές αναφορές στις τράπεζες που καλύπτονται από την έρευνα.
Οι περισσότερες αναφορές στην τηλεόραση έγιναν από τη ΝΕΤ TV (50%).
Στο ραδιόφωνο οι περισσότερες αναφορές έγιναν από το ΣΚΑΪ FM (31%).
Στον οικονομικό Τύπο οι περισσότερες αναφορές έγιναν από το ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ (14%).
Στον πολιτικό Τύπο οι περισσότερες αναφορές έγιναν από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ (7%).







Η πλειοψηφία των αναφορών συνδέθηκαν με την ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ (28%) ενώ ακολουθούν η ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ (14%) και η EUROBANK (9%).

Οι αναφορές που συνδέονται με τις ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ βρέθηκαν στην πρώτη θέση.

Ακολουθούν οι αναφορές στο ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ, με έμφαση στις τιμές των τραπεζικών μετοχών.
Στην τρίτη θέση βρίσκονται αναφορές στην ΚΡΙΣΗ, με έμφαση στην κρατική στήριξη των τραπεζών και την κεφαλαιακή τους επάρκεια.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ
Στην καλύτερη "Eπικοινωνιακή Θέση"  - το συγκεκριμένο 15νθημερο- βρέθηκε η FBB BANK.
Στην χειρότερη "Επικοινωνιακή Θέση"  - το συγκεκριμένο 15νθημερο-  βρέθηκε η PROTON BANK και η ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ.



Case Study: ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ για ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ_HELLENIC POSTBANK
 ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΑΝΑ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Τ Α Χ Υ Δ Ρ ΟΜ Ι ΚΟ  ΤΑΜ Ι Ε Υ Τ Η Ρ ΙΟ :
Η μεταφορά των καθαρών στοιχείων της Τ-ΒΑΝΚ στο Τ.Τ.  συγκέντρωσε τις περισσότερες αναφορές. 
Ακολουθούν οι αναφορές για την πορεία της μετοχής της, το κοινωνικό έργο της τράπεζας, την μείωση της μισθοδοσίας και το κλείσιμο καταστημάτων της.







ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΝΟΛΙΚΩΝ ΑΝΑΦΟΡΩΝ  ΑΝΑ ΤΡΑΠΕΖΑ  
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ_HELLENIC POSTBANK

Αναλογικά στο «μίγμα προβολής» του ΤΤ περισσότερες ήταν οι αρνητικές αναφορές σε σύγκριση με τις θετικές. 
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΝΑΦΟΡΩΝ ΑΝΑ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

      Τ Α Χ Υ Δ Ρ ΟΜ Ι ΚΟ  Τ ΑΜ Ι Ε Υ Τ Η Ρ Ι Ο :  
Αρνητικά σχολιάσθηκαν η πορεία της μετοχής της, η μεταφορά στοιχείων της Τ-ΒΑΝΚ σε αυτή και οι εκτιμήσεις αναλυτών. Θετικά σχολιάσθηκε το κοινωνικό της έργο.













Η δεκαπενθήμερη ανάλυση περιεχομένου των Μέσων αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη παρουσίαση της εικόνας των τραπεζών στα έντυπα και ηλεκτρονικά Μέσα (Τηλεόραση, Ραδιόφωνο, Τύπος). Σε συνεχή βάση από τον Απρίλιο του 2009 το [matrixBANKS] Report προσφέρει συστηματική, ολοκληρωμένη και αντικειμενική ενημέρωση για την εικόνα που μεταφέρεται στο κοινό από τα ΜΜΕ και επηρεάζει την αντίληψη του για τις τράπεζες.
Παράλληλα, με ένα σύνολο δεδομένων που ξεπερνά τις 200.000 αναφορές έχει τη δυνατότητα να αποτυπώσει τις διαχρονικές τάσεις των ΜΜΕ και να εμβαθύνει σε εξειδικευμένα θέματα ή επικοινωνιακές κρίσεις για την τράπεζα ή τον ευρύτερο τραπεζικό τομέα γενικά. 
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ:
Μονάδα Ανάλυσης: 
οι ονομαστικές αναφορές στις τράπεζες ALPHA BANK, ATEBank, ΓΕΝΙΚΗ, EUROBANK, ΕΘΝΙΚΗ, ΕΜΠΟΡΙΚΗ, MARFIN, FBBBANK, MILLENIUM, PROBANK, PROTON, ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ, ATTICA BANK, ΚΥΠΡΟΥ, ΠΕΙΡΑΙΩΣ.
Κάλυψη
Τηλεοπτικοί Σταθμοί: 902, ALPHA, ALTER, ANT1, ET1, ET3,  EXTRA3, MEGA, NET, ΣΚΑΙ, STAR _ Ραδιοφωνικοί Σταθμοί: 902, ΑΝΤ1, ΑΘΗΝΑ 984, ΒΗΜΑ, FLASH, KOKKINO, NET, REAL, ΡΑΔΙΟ 9, ΣΚΑΙ _ Τύπος:  CITY PRESS, ESPRESSO, FINANCIAL BOX, REAL NEWS, ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ, ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ, ΑΞΙΑ, ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ, ΑΥΓΗ, ΑΥΡΙΑΝΗ, ΒΡΑΔΥΝΗ, ΕΘΝΟΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, ΕΞΠΡΕΣ, ΕΣΤΙΑ, ΧΩΡΑ, ΗΜΕΡΗΣΙΑ, ΙΣΟΤΙΜΙΑ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΚΕΡΔΟΣ, ΛΟΓΟΣ, ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΜΕΤΟΧΟΣ, ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, ΝΙΚΗ, ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΗ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ 13, ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ, ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ, ΝΕΑ, ΒΗΜΑ, ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ, ΠΑΡΟΝ, ΠΟΝΤΙΚΙ, ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ.

Μεθοδολογία:
Οι αναφορές στα ραδιοτηλεοπτικά μέσα συλλέγονται αυτόματα σπό το σύστημα καταγραφής την πλατφόρμα [matrixMEDIA] και οι αναφορές στον τύπο από αποδελτίωση των εφημερίδων. Κάθε μία αναφορά ακούγεται / διαβάζεται και κωδικοποιείται, με βάση ειδικά πρωτόκολλα, όσον αφορά την τράπεζα, τη θεματολογική πλαισίωση και την πηγή. Στη συνέχεια οι αναφορές αναλύονται ποιοτικά με στόχο να αναδείξουν τον τρόπο με τον οποίο τα μέσα προβάλουν την είδηση. Η κωδικοποίηση και η ποιοτική ανάλυση πραγματοποιείται από ειδικά εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό.
Συγκριτικό πλεονέκτημα - Γιατί να επιλέξετε το  [matrixBANKS];
-          Χρησιμοποιεί μεθοδολογία στην οποία κάθε λέξη μετράει. Η ανάλυση δεν περιορίζεται σε μια γενική αξιολόγηση του συνόλου των δημοσιευμάτων που μπορεί να είναι παραπλανητική αλλά αναλύει σε βάθος κάθε λέξη και πρόταση στην οποία αναφέρεται μια τράπεζα στο σύνολο του δημοσιεύματος.
-          Για τον εντοπισμό των αναφορών χρησιμοποιούνται εξελιγμένα τεχνολογικά συστήματα αναζήτησης (speech to text and OCR), ώστε να διασφαλίζεται ότι κάθε λέξη ή πρόταση ακόμα και μικρής έκτασης ή διάρκειας θα αναλυθεί.
-          Για την κωδικοποίηση των αναφορών και στατιστική ανάλυση χρησιμοποιεί πρωτόκολλο κωδικοποίησης και εκπαιδευμένο προσωπικό με εμπειρία στην ανάλυση των μέσων και την τραπεζική ατζέντα.
-          Κάθε πληροφορία του εκάστοτε δημοσιεύματος αναλύεται σε επίπεδο μηνύματος. Κάθε ονομαστική αναφορά στην τράπεζα, τη διοίκησή της, τις ενέργειές της κωδικοποιείται μεμονωμένα.
-          Παρέχει συνοπτικά γραφήματα. Με εξελιγμένα στατιστικά εργαλεία (π.χ. Επικοινωνιακός Δείκτης) παρουσιάζει συνοπτικά γραφήματα, ώστε  να μη χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση από μέρους των συνδρομητών.

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας
Τ. +30 210 3615386, Ε. infomatrix@matrixmedia.gr